1 Augusti 2011

Äta bör man annars dör man, så sant som det är sagt. Jag tror nästan att det däremot även kommer att bli min död. Tjejen (jag) har inget stopp när det gäller mat och sötsaker. Jag är mätt i max 10 minuter. Min mamma har börjar gömma kexpaketen, jag känner till alla gömställena. Hehehe. Men det är sommar, skärpning när skolan börjar.

Idag väntade jag på Moa i 43 minuter innan hon kom och hämtade mig, ja, att vara sen hör till när det gäller henne. Höll på att hänga på polishuset utan att få något gjort för andra gången men Moa lyckades på något konstigt vänster hämta ut sitt pass utan legitimation, kvitto eller familjemedlem. Sedan shoppade jag lite inför turkiet som det bara är 3 dagar kvar till. Har varit himla varmt så jag och Kasper passade på att åka till badet. Kände mig väldigt gammal när mitt tålamod till lek tog slut efter 10 minuter och motionssimmar-sidan såg mer lockande ut. Men jag höll ut och lekte på. Var allt från en simmande zebra till en delfin. Världens bästa syster eller vad? Okej, okej, Patricja, delad världens bästa syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0