lazy sunday

Vilken galen natt vi hade igår. Lyckades komma in på två uteställen, jag var nöjda tjejen. Knepet är att vara självsäker som jag sa till Moa, hahahaha. Annars kan man ju hålla armkrok med. Natten avslutades med pölse och köttbullar. Idag var vi ute och gick vid älven i flera timmar, med musik i öronen och sa inte ett ord till varandra, eller Moa slog till mig när hon tyckte att jag sjöng för högt haha. Speciellt när jag försökte sjunga på spanska, haha. Nu laddar vi om för en ny arbetsvecka. Shoot!

Saknar mitt lilla charmtroll!


Kommentarer
Postat av: patricja

miss you sister <3 När du kommer hem ska vi ha ett övernattningsparty hemma hos mig; du, jag och Kasper. Så kom hem snart!

2010-09-27 @ 18:29:48
URL: http://patriicja.blogg.se/
Postat av: kickkkko

fy vad han är söt :) hoppas du har det grymt :)

2010-09-27 @ 22:22:05
URL: http://christinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0