make a difference

Nu sitter jag och avnjuter min sista chokladbit på jag vet inte hur länge, Moa har nämligen förbjudit mig att äta sötsaker, make a difference säger hon. Hon har skrivit ett kontrakt och i princip hotat mig att skriva på det, så what to do? Tydligen har vi blivit tjocka så målet är att bli vältränade. Ett träningsschema ska göras. Korvcatti goes morotscatti. Namnet korvcatti har jag fått efter vår korv- med brödätartävling i lördags, det var jämt men jag förlorade med en korv med bröd, jag var nöjd ändå trots korvfeber och att jag inte kunde röra mig en cm efter. Jag och Moa har även besökt IKEA, mathyllan var första och sista stoppet. Blev ett lite längre stopp på IKEA än väntat eftersom vi insåg att det var gratis påfyllning av läsk, wuhu. Sedan hem med gratisbussen igen, det var så länge vi åkte buss att det kändes som en bergochdalbana. Vi roar oss inte bara.... vi har jobb nu. Sliter numera på H&M's lager och går upp 5 på morgonen. Moa slocknar 19.00 på kvällen och jag får ta hand om hushållet.





Kommentarer
Postat av: stort träd

fina bilder, ska du itne skaffa en sån stor hatt?

2010-09-21 @ 22:41:49
Postat av: anne

Hur många korvar fick du i dig?

2010-09-22 @ 18:25:05
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0