payback's a bitch

Idag vaknade man upp och var bombsäker på att det var onsdag. Dumförklarade Moa när hon trodde det var torsdag  och fick Kim att tro att han inte var ledig imorn bara för att det var onsdag, pratade under en arbetsintervju som om torsdag var flera dagar framåt fast det egentligen var torsdag idag. Snilleblixt jag är, men min övertalningsförmåga är tydligen bien. Moa litar på mig nu mer än någonsin, igår blonderade jag nämligen hennes hår, något jag aldrig tidigare gjort men fy tusan vad bra det blev. Idag insisterade hon till och med på att jag skulle klippa av det. Jag och Moa har nu umgåtts konstant i ungefär tre veckor och jag måste säga att hon är en väldigt bra sambo, förutom när hon är hungrig, då attackerar hon mig med en gång. "Är det facebook jag ser att du går in på??!!" "Ja." "Trodde vi skulle se på idol...." (Jag stänger av och Moa går in på msn bara för att hämnas.) Igår 22.38 fick hon chokladabstinens, så det var bara att sätta på sig de rosa foppatofflorna och bege oss ut till ICA precis utanför vårt hus, det stängde dock 22.00 och trots att jag sa att det var för kallt för att gå vidare så var hennes begär för stort, och vi sprang runt i Oslo, affär efter affär för att hitta en chokladbit. Det var en fin syn. Föresten, vänner, ni är välkomna hit, jag och Moa har hittat jobb som passar er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0