leave us alone

Jag och Moset börjar känna oss hemma här i Oslo nu, nu går vi inte vilse längre. Idag lyxade vi till det med rulltårta som vi åt i sängen framför en massa vänneravsnitt, life is good. Men ligga och ruttna kan man ju inte göra så vi hängde även lite i stan och suktade efter alla kläder som vi ska inhandla när vi får pengar, och sedan hängde vi (som vanligt) i hamnen. Igår kom en polis på häst och sa åt oss att vi inte skulle gå mitt ivägen för kronprinsen skulle komma. Så där stod vi i en folksamling och väntade på prinsen, då började en massa skumma gubbar på ett hus (borg) spela instrument i otakt och vi fattade noll. Kronprinsen kom aldrig och när "musiken" var slut strömmade alla in i huset och vi stod kvar. Imorgon är det party och vi har ingen aning om vad som väntar oss, finns inte mycket för 18-19-åringar. Idag har jag försökt klippa Moas hår, men det misslyckades pga dålig sax (; Gissa vad jag hittade under lakanen i sängen nyss.... mitt försvunna sim-kort som jag ägde i en dag. Tummen upp, nu har jag två norska nummer! 
Bloggen börjar bli stor i Norge, så vi är ganska trötta på alla paparazzis som springer efter oss hela tiden. KAN VI INTE BARA FÅ LEVA VÅRA EGNA LIV!!!


Kommentarer
Postat av: Godzilla

tycker ni har lite för mkt fritid!

2010-09-10 @ 12:29:03
Postat av: Cathrine

det stämmer nog! :)

2010-09-10 @ 18:32:13
URL: http://actti.blogg.se/
Postat av: anne

Snyggt armband du har!

2010-09-14 @ 19:53:28
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0