idag är en jag-hatar-norge-dag

Idag längtar jag bara hem. Åh. Ingen bra dag. Jag och moa började arbeta på ett nytt h&m-lager idag, och gud vad vi saknade vårt förra lager. Alla vänner, stämningen, den varma chokladen, de blåa boxarna, cafeterian, att trycka på den röda knappen innan man går ut, leenden i korridorerna, tidiga morgnar på tunnelbanan, alla svenskpratande människor, den dåliga radiokanalen. Ja, idag kom vi till motsatsen av allt detta. Ingen i vår ålder, inte pratglada människor, tomma korridorer, stora feta vagnar, ingen musik. Man gick mest i sin ensamhet och fyllde en vagn med kläder. Men egentligen klagar jag inte, här fick vi fler möjligheter så nu ska vi bara se det positivt. Idag har vi till och med firat det nya jobbet med chips, ostbågar och choklad. Gissa om det var efterlängtat? P.s. Moas fötter luktar äckligt.


Kommentarer
Postat av: matthias

jag hatar också norge

2010-09-30 @ 22:12:36
Postat av: Anonym

upp med humöret nu catti :)<3

2010-10-01 @ 17:12:00
URL: http://christinet.blogg.se/
Postat av: anne

Luktade hennes fötter ostbåge?

2010-10-01 @ 21:54:43
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0