sometimes you can't make it on your own

Ingen pölsefest på jobbet idag tyvärr, men däremot lottdragning och en hel del spänning. Även någon chokladbit bjussades det på, tills mattanten tyckte det räckte. Surtant är vad hon är, haha. Annars har det mest regnat här i Oslo. Idag gick jag runt i regnet och letade efter bank efter bank och ingen hade fått mitt paket som nu tydligen måste sändas om på nytt, seriöst, jag tror jag blir tokig på deras system ibland. Jag behöver min internetbricka (bankdosa, som man egentligen inte får säga här). Allhelgonahelg nu, jag skänker extra många tankar till min pappa och morfar, då jag inte är på plats för att kunna tända några ljus hos er. Nu sova, imorn jobba, sen sova och sen jobba veckan ut. Det är så november kommer se ut för mig, sova och jobba bort den, ja tack. Nej, lite mys blir det nog med, höstmys, te och filmer och fina människor.


Kommentarer
Postat av: amanda

hon är stor tiden går så fort :) och hon kommer vara större när du kommer hem.

2010-10-30 @ 10:34:17
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: patricja

<3<3<3

2010-10-30 @ 17:30:16
URL: http://patriicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0