i love sundays

Åh, världens bästa lediga dag har jag haft idag. Vaknade halv ett, då gjorde jag och Moa pannkakor som vi åt i sängen framför en film. Sedan låg jag kvar där tills klockan var alldeles för mycket och då gick jag, Kim och Moa ut i regnet för att handla gott. Sedan ett långt bad och nu väntar god mat på mig, potatisgratäng och arabbiffar som Kim säger. Sen ska jag äta ostbågar (first price) framför en skräckfilm. Igår jobbade jag på McDonalds för första gången, och det var så himla mycket att tänka på. Redan efter en timme stod jag där själv i kassan, det gick bra men det verkade som att ingen brydde sig om min skylt som det står "under opplerning" på. Och föresten så gillar vi vårt nya H&M lager nu, sedan de hade en stor godisskål framme som man fick ta av, vi ser fram emot den kommande veckan där. Vi ser fram emot att sitta på bussen i 2 h för att komma hem igen. Det var nog allt för mig idag. Puss. Eller HCCHADE som Moa säger!

Ibland får Moa ha på sig dumstrutskudden eftersom hon alltid säger så olämpliga saker.


Kommentarer
Postat av: Jacke

Är du singel nu? :O

2010-10-05 @ 18:12:33
Postat av: Jacke

är du det?

2010-10-22 @ 00:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0