count down

Nedräkningen har börjat, till det mesta. Har så mycket att se fram emot. November är en skitmånad, hoppas den går lika snabbt som oktober vilket den lär göra. December blir nog världens mysigaste månad om allt går som jag vill. Då blir det julmys för hela slanten med mina oslobabes. Adventsmys, julmusik, julbak, julgran, julshopping och självklart en lilljul då vi alldeles själva ska för första gången tillaga en julskinka och julmat. Sen är tanken att jag kommer hem, och stannar kvar. Ha jul hemma, träffa alla och bara mysa. Kommer nog mest kramas bara för jag saknat alla så mycket. Så nu kan ni bara räkna ner tills jag kommer hem, förhoppningsvis lite rikare. Den stora nedräkningen är dock inte julafton, utan den 13 februari. Då åker jag, Bea och Lovisa till Asien och är där i 2 månader och backpackar. Ska bli himla roligt. Så januari lär väl bestå av en hel del planerande med dessa sköna brudar! Den 21 januari kommer Moa hem från Asien, så då kommer jag stå på flygplatsen och vänta på henne. Oj, vad mycket jag har att längta till. Vi får inte glömma min och Beas roadtrip genom USA, fast den ska vi ta inom 10 år har vi sagt, så jag får nog längta ett tag, haha. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: amanda

när du kommer hem så vill neliah och jag träffa dig om du har tid :)

2010-10-29 @ 12:16:47
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0