LISALINGBLOM

God morgon, god middag, god kväll! Denna vecka är det mest samma visa varje dag. Jobb mest hela tiden, men jag är nöjd. För nu jäklar. Undrar ni vad jag gör på h&m-lagret? Vilka som är där? Hur det ser ut? Hur de som arbetar där mår??! Alla dessa frågor kan ni få besvarade förmodligen imorgon, har filmat lite, förvänta er inget storslaget, det är enbart med mobilen! Haha. Idag hände dock något som inte hänt på länge, jag var ute och sprang, i 1½ timme. Det sjuka är att jag fortfarande har typ samma kondition som för ett år sedan fast jag inte hållt igång alls, men inte klagar jag för det, jag bara löper! Nu är det snart sovdags, avslutar kvällen med OC, weei.

Älskade, älskade Lisa Lingon! Grattis på födelsedagen! Går inte ens att beskriva hur mycket jag saknar dig! Snart ses vi och hjälp vad det inte kommer att gå att få tyst på oss!


Kommentarer
Postat av: lisa

jag saknar dig som jag nog aldrig har saknat någon, jag vill bara att du kommer hem nu! och då kommer jag inte lämna dig en sekund!

2010-11-05 @ 07:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0