sista gången

Sista natten i lägenheten, känns lite sorgligt, faktiskt. Klockan är nu 01.00, jag kan inte sova så jag ligger i sängen och äter choklad och ser på vänner. Önskar att Moa satt här bredvid mig som för tre månader sedan, med en stor portion nudlar och mammas biffar. Gamla goda tiden. Om fyra timmar ska jag upp, inte många timmars sömn, men det ska jag ta igen i helgen. Jobbet har varit slappt denna vecka, så fatso, crapo och wacko har fått komma fram. De tre dammsugarna haha. Idag dammsög Jennie i tre timmar, jag skrattade, men najs att få 135 NOK/h för att dammsuga. Föresten har vi den största gnällspiken jag någonsin mött på jobbet, seriöst, man vet inte om man ska skratta eller gråta haha. I helgen blir det filmkväll med oslofamiljen, IKEA, julgransshopping, julpyssel, stök i kök men ockå en dag på Mcdonalds. Ne, nu ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: anne

Vart tar du vägen nu då?

2010-11-26 @ 20:28:06
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0