mat är livet

Komma till Norge för att gå ner i vikt? Nejnejnej, inte jag i alla fall, tvärtom. Jag och mina vänner älskar mat, och självklart älskar vi även att fota maten vi äter! Här kommer några favoriter!

Pizza! Min (till höger) var nog typisk norsk och såg konstig ut med tjock botten och köttbullar på haha.

Pizzabullar, mumma.

Loco noche de taco!

Pizzabuffé på Egon!

Ibland får man helt enkelt bara röra ihop det man har hemma, tummen upp!

Tacogratäng!

Sista måltiden med Moa. Pannkakor med glass och sylt. 3 liter glass.

Jennie och jag ensamna i Oslo = Romantisk dejt.

Många te-kvällar med choklad och whiskeyfudge haha.

En dag levde vi på bullar. 22 bullar för att vara exakt!

Dagens mål = Bearnaisesås med kyckling, ris, soltorkade tomater, fetaost och oliver med Mathildorna!

Close up på dagens! Vi var mer än nöjda!


Kommentarer
Postat av: patricja

haha. pizza, pizza, pizzabullar, beasås, choklad, bullar. Nyttiga måltider ;p



har du en långklänning på andra bilden uppifrån?

2010-11-03 @ 10:09:19
URL: http://patriicja.blogg.se/
Postat av: patricja

... förresten, när du kommer till Thailand så kostar maten 20 kronor. Det går inte att motstå. Du kommer ju ihåg hur rund jag var när jag kom hem därifrån efter 2 månader ;p

2010-11-03 @ 10:48:29
Postat av: anne

Hjälp!!! Du kommer inte att få dig studentbalskläningen längre om du fortsätter så här!



Jag ska till Oslo på måndag! Vill du ha något svenskt? :)

2010-11-03 @ 22:08:42
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anne

Springa 1.5 timme utan att ha tränat!?! Imponerande vill jag påstå!!!



Jag ska på möte, vi ingår i ett EU-projekt just nu, ska bo på Rica Holberg och vi lär väl träffas på Oslo högskola.



Något nytt svenskt? Marabou Winter edition? Verkar äckligt... Remi Hallon-kex? Årets Blossa glögg med smak av saffran?



Annars är det väl mest det gamla vanliga! :)

2010-11-05 @ 20:42:06
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anne

Skönt för dig att vara hemma en vända! Nu kan du testa Remi hallon och Marabou Winter Edition direkt!



Hälsa de där hemma! :)



Kram.

2010-11-06 @ 21:16:31
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Carlsson

Självklart älskar vi att äta :D Vad skulle vi annars spendera vår tid på i Oslo? ;D Saknar dig till max bruden, skräckiskväll i veckan längtar jag efter :D:D <3

2010-11-12 @ 20:28:36
URL: http://mildamathildorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0