en månad kvar

Full rulle har det varit i helgen. Det har varit fest, chips, vänner och spel, men även massa jobb. I söndags hade vi personalmöte med donken, och avslutede på en kinarestaurang. Det bästa på länge! Speciellt kina-efterrätt, mums! Den här veckan jobbar vi på mailorder, tanterna har börjat att hälsa och har man tur får man även ett leende, haha! Idag har jag typ bara plockat av Lanvin-kollektionen, många snygga kläder jag gärna packat med mig hem istället för de klumpiga vagnarna! Men det fungerar fint och vi hoppas på att få jobba veckorna fram till jul nu, håller tummarna. Denna vecka sägs lägenheten upp så det innebär alltså att jag flyttar. Flyttar hem till mina tjejor. Vi kommer att ha världens bästa december! För nu har vi införskaffat oss en varsin chokladkalender med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0