halva november CHECK

Efter en vecka hemma i Sverige är jag tillbaka i Oslo. Känslan att komma hem går knappt att beskriva, men det var underbart efter två månaders tid. Allting kändes annorlunda, men på ett bra sätt. Massa god mat bjussades det på hemma, massa lek med min fina lillebror och annars så passade jag på att träffa alla andra som jag saknat! :) I fredags satt jag på bussen på väg mot Oslo, det gick riktigt snabbt, och nu hade jag laddade batterier för den sista tiden här. Så i helgen har jag jobbat på Mcdonalds båda dagarna, annars har jag hängt med Sofia. Idag kom hennes tvillingbror och kompis upp hit så vi hade en spelkväll. Nu är klockan halv 4 på natten och jag har upptäckt att det snöar ute, blir alltid så glad av att se att det snöar, ser så fint ut. Igår fyllde Moset år, så tänkte massor på henne! Imorgon är jag ledig enda fram till fredag, så jag och Sofia har planerat massa skojjigheter här i Oslo. Eller måndagen börjar vi med att uträtta lite ärenden, mot banken och Logent. Jag ska försöka bli lite bättre på att uppdatera då. Försöka. Och varför det inte kommit upp någon film beror på att mobilfilmerna inte gick och klippa ihop i moviemaker, så jag orkade inte. Ska försöka lösa det. Försöka. Nu ska jag sova, läääääänge. Pusss och kärlek!


Kommentarer
Postat av: mjölk i glas

Lite mer uppdateringar vore najs!

2010-11-15 @ 19:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0