chokoladee

Nu är det kallt och vinter här. Det hindrar dock inte mig och Sofia från att bli hurtiga. Varje dag denna vecka har vi slängt på oss fyra tröjor, mössa, luva och hela kittet och gått runt älven. Nu är vår lediga vecka snart slut så idag passade jag på att ta en rejäl sovmorgon fast jag somnade tidigt igår. Jag har även varit lite syndig, köpt massa choklad från chokladfabriken igen. Nonstop, 8 kwik-lunch, ett paket chokladtäckta oreoskex samt 17 dajmrullar för endast 50 NOK. Jag förstår att ni är avundssjuka. Men Cathrine delar med sig, promise. Nu kommer snart Soffan hit, och då ska vi ta en runda på stan för att sedan tillbringa kvällen framför Eva och Adam, hur länge sen var det inte man såg det? Imorgon kommer Jennie tillbaka till Norge, det ser vi fram emot, och hoppas på att hon har med rödbetssallad. Helgen kommer att bjuda på en sällskapsspelkväll med ett gäng vänner, mcdonalds, betala räkningar samt personalmöte. Både lite barnsligt och vuxet. Nu ska jag laga mig lite lunch! Puss och kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0