tut


Såhär cool kan man vara ibland. Riskera sitt liv med att stå på ett tågspår, självklart med en godispåse i fickan. Idag har jag varit våffeltjejen och gjort supersnygga våfflor, jag var nöjd. Efter jobbet var jag så trött att jag inte ens orkade gå på marknaden i Söderköping som alltid brukar vara mysig. Som tur är brukar det komma ytterligare en i juni. För tillfället är jag himla skoltrött och jag orkar inte ens se på det jag måste göra, istället har jag en colaflaska i ena handen och chips i den andra, och framför mig spelas Gossip girl som jag fått för mig att se på idag. Snart är det läggdags, och imorgon ska jag dansa flamenco!


Kommentarer
Postat av: Matthias

snygg tjej

2010-05-02 @ 22:51:02
Postat av: patricja

snygg tröja^^ Jag trodde att jag hade fått tillbaks den, har letar som en tok i min garderob efter den. Nu vet jag iallafall att du har den. Hihi

2010-05-02 @ 23:49:25
Postat av: patricja

hörru pluttan. Jag vill veta vad som händer hos dig; uppdatera bloggen. Nu Nu Nu Nu :D

2010-05-08 @ 22:56:46
URL: http://patriicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0