I'm back


Idag är jag en trötter en. Har haft det mysigt hos Matthias med en hel del filmtittande, sista filmen blev Shutter Island. Jag såg början, sedan blundade jag för att jag tyckte den var så läskig, när jag tittade igen så hade filmen redan kommit till slutet så då såg jag klart den, det räckte för superfega mig. Matthias fick förklara halva filmen för mig istället. Idag kom jag inte hem förns på kvällen efter att ha vandrat i Nyköping i en timme och sedan i Norrköping i en halvtimme då min bror hade tittat fel på busstider till mig. Eftersom allt var stängt så gick jag bara runt och runt. Kvällen tillbringas i sängen framför tvn, upp tidigt imorgon och jobba för första gången på Våffelmakeriet, det ska bli kul tror jag. Bilden är tagen för ca 4 år sedan när vi var i Egypten, jag längtar till juni då vi ska åka till New York!!


Kommentarer
Postat av: mattias

söt du är<3



vi ska ju till grekland, är inte det att längta till?:O:OO

2010-05-02 @ 13:48:58
Postat av: Catti

haha det längtar jag massor till, men new york ligger närmre i tiden! <3

2010-05-02 @ 15:58:06
URL: http://actti.blogg.se/
Postat av: matthias

men det är inte bttre bara för det!

2010-05-02 @ 22:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0