i win, you lose


Den här helgen har jag bland annat varit sjuk så då har min prins tagit hand om mig, rättare sagt, jag sover och han tittar på tv och väcker mig lite då och då och säger söta saker. Nästa dag mådde jag mycket bättre, så vi åkte till Norrköping och jag spöade Matte i badminton. Tänk mig springa runt på planen och kasta mig fram för att inte missa en boll, sedan tänker ni Matthias, står kvar på samma plats och sträcker sig efter bollen i hopp om att slippa lyfta på fötterna. Idag mår min kropp inte så bra, när jag skulle resa mig ur sängen höll jag på att falla ihop på marken för att min kropp inte orkade bära mig, så mycket träningsvärk hade jag. Jag får väl skylla mig själv som inte tränat sedan i höstas. Jag väntar på sommaren, då ska jag börja träna så att jag blir fit inför winter beach 2010. Yäy. Nu fasen är det bara att kämpa på det sista i skolan, för det är inte lång tid kvar!!!! Utropsteckena betyder panik!


Kommentarer
Postat av: amanda

ja det vill vi gärna :)

2010-05-11 @ 21:20:42
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: matthias

söt bild, söt tjej

2010-05-13 @ 15:58:42
Postat av: matthias

söt bild, söt tjej

2010-05-13 @ 15:59:05
Postat av: bea

sv: Väldigt nära med andra ord.P

2010-05-14 @ 09:15:24
URL: http://beeatriceringqvist.blogg.se/
Postat av: amanda

en träff kan vi ju planera :P så kan du lära mig lite, ska bara försöka fixa någon fin bild på lilla neliah :)

2010-05-14 @ 09:35:45
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0