don't dream it's over

Min morgon bestod mest av drömmar, drömde hur många drömmar som helst. På eftermiddagen träffade jag Lisa och vi gick till frisören som vi ska fixa vår baluppsättning hos, och bestämde lite hur det skulle se ut. Jag tror vi båda kommer få grymma frisyrer, hoppas bara att det håller, för mitt hår är ibland omöjligt att hålla på plats. Sedan träffade jag Amanda, söta Neliah och hennes pojkvän och vi kollade på tapeter, de bestämde sig på dirr. Sedan åkte vi hem till dem, jag och Amanda roade oss med att göra Neliah till modell. Seriöst, hon är nog den finaste bebisen i världen, och jag är nog mest stolt över att jag kan få henne att le. Hihi.


Kommentarer
Postat av: matthias

vadå "dont dream its over". sluta vara emotional och ta tag i ditt liv kvinna!

2010-05-26 @ 23:41:01
Postat av: amanda

tack så mycket för hjälpen, hur gulligt som helst :)

2010-05-27 @ 07:20:07
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: anne

Två underbara tjejer! :)

2010-05-29 @ 22:41:23
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0