baby you can drive my car




Helgen går så snabbt. I fredags efter skolan tog jag och matthias bilen för att åka hem till honom, med ett stopp på max för en äcklig milkshake såklart. Dagen spenderade vi ute, eller jag tvingade matthias som skyllde på att han var trött och ville in (för att se på simpsons ofc as usual). Vi gjorde maskroskransar, promenerade, åt glass (den äckligaste ever, så jag blev ledsen och matthias tog glatt emot den) och grillade marshmellows. Hur mys som helst. Sedan somnade jag trött i sängen, vaknade av att Matthias skriker till, och vi kollar ut genom fönstret för att se en sån där maskin som plöjer på åkrarna, klockan 12 på natten!!!!!! Jag kunde inte sova på hela natten eftersom maskinen höll på i fyra timmar, det var varmt och jag var orolig för att jag inte skulle hitta hem från Stigtomta dagen därpå alldeles själv. Givetvis hittade jag hem, vägen var inte svår, förutom när jag kom till Norrköping, tyckte om att svänga in på en avfart för mycket vilket resulterade till många svordomar i bilen samt att jag var lost. Kom ut på motorvägen mot sthlm igen, och några avfarter hit och dit och jag var påväg mot Norrköping igen. Hämtade min syster, och sedan hem för jobb. Kvällen bestod av matte-plugg. Idag har jag jobbat, och pluggat. Mina dagar är så spännande!!!!! Vaknade vid 7 i morse och började plugga matte, att jag var vaken berodde inte på att jag var morgonpigg, utan för att en fluga plågat mig i 2 timmar redan men att envisas med att gå i mitt ansikte när jag försökte sova. Stupied flies!!!! Nu film, och sen sömn. Behöver skönhetssömn, för imorn är D-DAY!!! Premiärdagen för vår spanskateater. Den kommer bli gryyyyyyym! Tänker till och med på spanska nu innan jag ska sova. Just ja, måste sova med manuset under kudden så det sitter ordentligt! Puss.


Kommentarer
Postat av: matthias

ser fram emot spanskan!



hablianos des bandidos (tips för uttal, h:et uttalas inte;))

2010-05-23 @ 22:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0