det är dags att jobba lite matte nu


Den här bilden har jag snott från Fredrik, han tog den i Sydafrika, lite busigt gjort av mig. Gjorde om den lite, visst är den vacker? Dagen har jag tillbringat med fina Lovisa som är hemma från Thailand nu, vi har varit så trötta båda två att vi nästan somnade när vi jobbade med kalkylhäftet, om det berodde på trötthet eller kalkylhäftet är ännu oklart. På toan hittade jag en loggbok, så jag tog med den för att lämna den till Avni. På vägen ner smed jag planer om att ringa upp loggbokens ägare och kräva en lösensumma på 300 000 i utbyte mot boken, jag skulle hota henne genom att säga att om jag inte får pengarna genast så river jag ut ett blad i taget och skickar det hem till henne. Tyvärr kom jag inte särkilt långt med mina onda planer då tjejen kom springandes ner för trappen och frågade förtvivlat om någon sett hennes loggbok, jag gav den till henne. Hon nästan grät av lycka och gav mig en kram. Loggboken in our heart. Efter skolan mötte jag mamma och gick lite på stan, det var mycket trevligt. I bilen hörde vi mig på radion, fett bra var jag. Lyssna på rix fm eller east fm denna vecka så hör ni mig, gör reklam för UF-mässan i Norrköping nu på fredag! 


Kommentarer
Postat av: mattias

äcligt att du tog en lggbok från toan. va säkert bajs på den. ofta man ändå har med sig loggboken när man sitte rpå muggeN^^

2010-03-08 @ 21:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0