underbart.


Godkväll eller godmorgon. För en timme sedan åkte min pyamas av och då tog jag mig ut i en timme med min syster. Innan det har jag inte gjort mycket vettigt alls mer än ätit god paj. Helgen har varit otroligt bra. I fredag mös jag med Matthias, film, tv, och lite film på det. Sedan åkte Matthias iväg tidigt på lördagen, jag var för lat och sov vidare. Gick upp några timmar senare och mötte Matthias och Tobias i Nyköping. Vi åt sushi, det var helt okej, men det finns mycket annat jag föredrar. Dem hade spelning senare på dagen i en galleria, och jag tyckte det lät superbra, bara arrangörerna som var lite bänga i bollen. Matthias hade snyggaste gitarren. Efter det sprang jag till tåget som var lite för tidigt till och med. När jag kom hem var bordet dukat fint och maten nästan klar. Michael fyllde 18 år så det blev mycket gott. Kvällen avslutades hemma hos Josse och efter lite spel, dans och chips var vi redo för ännu mer dans på Otten. Superbra helt enkelt. Somnade gott i min säng utan att ta bort sminket. Vaknade upp mindre charmig.


Kommentarer
Postat av: matthias

du ör snyggast!

2010-03-22 @ 18:05:08
Postat av: lisa

ska vi ses snart :) kanske nästa vecka? om du har sovmorgon någon dag kanske vi kan ta frukosfika? saknar dig! ps vi ska fixa en lagfest !!

2010-03-24 @ 22:26:55
URL: http://lsiaa.blogg.se/
Postat av: patricja

catten, uppdatera din blogg! :D

2010-03-25 @ 14:10:04
URL: http://patriicja.blogg.se/
Postat av: stephanie

Tack så mycket catti:) Ja vi måste verkligen ses snart igen, ni MÅSTE se till o komma ner så fort som möjligt:) massa pussar o kramar på dej <3

2010-04-01 @ 00:29:37
URL: http://stephaniies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0