tittut säger min tå


Idag har jag varit rolig, otroligt rolig om jag får säga det själv, och jag tror att mina vänner håller med mig. De brukar säga att jag är orsaken till att de är så glada i skolan och inte tar livet av sig när de kommer hem, det är ju tur att man kan hjälpa någon! Lisa ville äckla med min mat, som vanligt, men jag sa nej, som vanligt, hon är som ett litet barn den där tjejen, tur att hon har mig att se upp till, bokstavligen! Kicki tyckte jag skulle starta matkrig och kasta mat på Lisa, men jag sa nej, som vanligt, de där två alltså, håller man inte koll på dem så vet man inte vad de kan hitta på. Bea och jag var utomlands idag kändes det som, åtminstone drömde vi om det när vi tog en paus i matsalen, satte oss på varsin stol och lutade oss mot elementet, mmmm. Om precis en vecka fyller jag 19, och vad ska ni köpa till mig då undrar ni säkert, men inga problem, här kommer min önskelista: Resa till Hawaii, bil (med snygg bakruta), hundvalp, tv, diamanter. Så jobba på nu, jag brukar säga att årets höjdpunkt är min födelsedag, och att man ska lägga undan alla sina julklappspengar till min födelsedag, jag hoppas att det är precis vad ni gjort! (; Solglasögonen ovan är en födelsedagspresent från mig, till mig. Lyxiga brills, som jag la ut 9 kr st på, wuhu, kap säger jag.


Kommentarer
Postat av: mattias

jag vill ha de blåa!

2010-03-04 @ 22:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0