säg det nu i kör


Den här bilden får mig att le av många olika orsaker. Den främsta anledningen är nog ganska självklar, jag och Moa spelar fiol och Lisa cello. Ojojoj, vilka minnen man får, inte bästa tiden i vårt liv. Vi var praktiskt taget tvingade att spela instrument vi hatade för att få gå i musikklass. "Säg det nu i kör, 1,2,3", "Det är bara jag som får säga säg det nu i kör". Vi var nog fem fiolister som alla hatade det. Jag tror inte mamma heller tyckte om det så mycket när jag spelade hemma trots att hon sa det haha, jag förstår henne om fallet är så! På bilden är jag dessutom utklädd till Törnrosa, och Moa och Lisa är utklädda till buskar som ska växa över slottet. Haha, roligaste rollen.


Kommentarer
Postat av: matthias

du bara kräver massa av mig!!!!!



SÖTNÖT!!!!

2010-03-03 @ 22:25:32
Postat av: anne

...och vilka minnen JAG får av våra fiolår....;)

2010-03-04 @ 21:27:15
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0