myspys för hela slanten


Såhär mysigt brukar jag och Kasper ha det. Haft en jättemysig hemmahelg. I fredags slutade jag tidigt, hade inget att göra så hämtade Kasper på dagis och lekte i någon okänd lekpark. Sedan köpte vi ingredienserna som saknades och bakade bullar, mums så gott det blev. Jag köpte ostbågar, mamma hade köpt ostbågar, så det slutade med att vi hade 700 g ostbågar, men tror ni jag klagade för det? På kvällen somnade jag tidigt till Lets Dance, vaknade dagen därpå och klockan var endast 6.00. Jag var duktig och pluggade lite då. Jag, mamma och Kasper åkte till sokstugan och plockade påskris, samt körde kottebanan X antal ggr. Sedan åkte jag och hämtade Matthias och pussade på honom. Lagade min säng som sedan någon månad tillbaka har brakat så fort man satt sig på sängen. Matthias var trött på att jag jämt blev arg på honom för att han alltid satt sig så oförsiktigt i min säng. 2 bra filmer igår kväll, Matthias somnade, jag såg på tv till klockan var 03.30 enligt sommartid. Var lite rädd när filmen var slut så slängde på mig Matthias armar fast han var för död för att märka nåt. Jag var inte så pigg i morse när Matthias skulle hem.


Kommentarer
Postat av: amanda

jag fixade en blogg så jag har något att göra om dagarna medans jag väntar. ja nu får hon komma ;D

2010-03-29 @ 19:30:09
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0