jag är helt slut, nattens


Vår monter

- Gå upp tidigt efter en natt utan sömn, alltid så när man väntar på något som man är rädd att försova sig till
- Bära alla tunga grejjer till buss och till Louis de Geer
- Bygga upp monter
- Mässan är igång, stå och sälja
- Presentation i tävlingen "Bästa företag", gå vidare och vara de 6 bästa
- Hitta Lisa J i monter, stå och sälja tills klockan blir 16.00
- Prisutdelningar, av 319 uf-företag kom vi tvåa i tävlingen "Bästa Hantverk" och femma i tävlingen "Bästa företag", man kan även säga att vi vann "Bästa företag" i Norrköping eftersom vi var de enda härifrån av de nominerade. Vi blev lite besvikna att vi inte kom längre än den så eftersom vi hade så himla höga förväntningar på oss själva och gav allt, men det gick super så jag är nöjd med det vi presterat idag!
- Plocka isär monter
- Försöka få bort skruven Kickis pappa skruvat dit som man inte fick, funkade inte, panikade lite, rev sönder montern och fick loss den från skruven haha, även en rejäl sträckning i ryggen ajajaj
- Åka hem

Kom hem vid 19.00 och jag är helt slut efter denna dag, jag har nog stått upp nästan hela dagen. Jag kommer somna gott snart. Puss på mina underbara företagskollegor, mina bästa vänner, mina fruar, de är bäst. Idag har vi gjort allt vi kunnat och jag är stolt över oss allihopa! På måndag ska vi döda montern, mohaha. Nu ska jag mysa i Matthias mysiga tröja och halvsova framför Lets dance.


Kommentarer
Postat av: kicki

319 företag faktiskt!!!! :)

2010-03-12 @ 21:38:08
URL: http://christinet.blogg.se/
Postat av: anne

Men så superbra det gick!!! Grattis!!! Och fin monter hade ni också! :)

2010-03-16 @ 20:58:16
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0