ibland vill jag äta upp mitt täcke


Dag 3, och min röst låter värre än någonsin. Jag börjar tvivla på att jag någonsin kommer att få tillbaka min underbart ljuva stämma. Det har flera gånger under dagen hänt att jag fått för mig att sjunga, jag förvånas dock varje gång när jag till min fasa hör att allt som kommer ut ur min mun är fågelskrik till ljud, eller fågelskrik låter nog vackert om man jämför med mina läten. Dagen har inte varit särkilt underhållande, det skulle ha varit första skoldagen men den slapp jag, och jag är inte heller särkilt ledsen för det, trots att stressen växer sig större för varje dag. Jag räknat lite matte idag i alla fall. Jag räknade ut att jag under lovet sett 3 säsonger av One tree hill, vilket även är 64 avsnitt, 2707.2 minuter, eller 45.12 timmar vilket nästan är 2 dygn. Jag ångrar inte en sekund av det.


Kommentarer
Postat av: matthias

jag vill höra den fina rösten. inte tara reid!

2010-03-01 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0