hur många popcorn får plats i min mun?


Lördag betyder sovmorgon, men idag var jag klarvaken redan klockan 06.00, kändes som jag redan hade hunnit snooza nån timme innan med. Fint väder har det varit så jag har passat på att ta en promenad, länge sedan man var ute och rörde på sig. Jag tänkte ta mig ut och springa lite, men vem försökte jag lura egentligen? Jag börjar lungt så jag inte får astmaattack första gången jag springer. Känns så konstigt att träna, utan att träna till något speciellt. Förr ville man ha bra kondition just för att vara den snabbaste på handbollsplanen, men nu då? För hälsans skull? Gud vad tråkigt, haha. Nu är det redan kväll, och jag ska tillbringa den framför tvn, melodifestivalen och film, så damn najs. Imorgon kommer Matthias hit, det längtar jag till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0