birthdaygirl


Grattis till mig själv då får man väl lov att säga. 19 år, det är alltså 21 år kvar till 40års-krisen, halvvägs kan man säga. Jag har haft en underbar dag som började att vakna upp bredvid världens bästa, fick present, en hund!! jag blev överlycklig (ett smycke, det enda jag sagt att jag önskar mig är en hund). Sedan träffa mina favvotjejer minus några av dem, hårdträning till imorn men också firande av mig med tårta. Kom hem tidigt och har lekt med Kasper, kände mig som barn på nytt fast jag nu är 19. Lekte med lego, gömde oss för häxor, blåste upp x antal ballonger i mammas rum och lämnade dem där, har nog inte sett dem på hela dagen faktiskt haha, vi spelade memory, spelade gitarr, läste bok, ja en hel del hann vi med. Min lillebror är så söt, nu har han tappat rösten med så han kan bara viska. Mindre söt var han dock när han fick för sig att äta popcorn i mitt rum och hälla ut allt över mitt golv. Jag har ätit god mat med min familj och god marsipantårta. Jag skapade en tävling om vem som skulle få marsipanrosen, alla skulle säga något snällt om mig, och den person som sagt det snällaste om mig vann. Hihi. Haralds komplimang var att jag hade stor näsa, tackar man tackar, han förlorade föresten. Fina presenter har jag fått med, jag är otroligt nöjd med min 19-årsdag. Imorn är en annan stor dag, nämligen UF-mässan, det ska bli riktigt kul efter allt jobb vi lagt ner.


Kommentarer
Postat av: anne

Massor med grattis lilla vän!



Kriser kan du glömma, de är inte det minsta intressanta! :)



Kram.

2010-03-11 @ 22:07:36
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: macheese

wuhu, familjen berndt är stammisar på bloggen!



grattis igen!

PUSSSSSS<3

2010-03-11 @ 22:25:12
Postat av: patricja

sötunge <3

2010-03-11 @ 23:37:04
URL: http://patriicja.blogg.se/
Postat av: Sarah

Fin spets tröja där!

2010-03-12 @ 19:43:28
URL: http://tana94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0