alla som inte dansar är våldtäcksmän


Denna helg har jag myst i Stigtomta. Jag var snäll och lät Matthias välja film, BIG MISTAKE, monster, nakna tjejer, ondska som ska bekämpas, behöver jag säga mer? och Matthias undrar varför jag jämt somnar när vi ser hans filmer.. Jag har märkt att Matthias har förändrats genom att se på dessa filmer, nu attackerar han mig hela tiden, så lite rädd har jag varit för honom den här helgen. Jag sjöng "Alla som inte dansar är våldtäcksmän", och vet ni, han dansade inte. Men han försäkrade mig om att han var samma söta pojke som tidigare, puss på det. Ikväll är det project runway final, och så måste jag plugga lite med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0