9-17


Tro det eller ej, med det kändes skönt att vara tillbaka i skolan. Tro det eller ej, men jag gillade att gå i skolan mellan 9 och 17 idag. Fikade med spanskagruppen, Simone hade gjort underbara blåbärskakor, så läste vi manus och kollade på våra inspelade filmer. Det ska bli så kul när teatern är klar, spela upp den, åka till sthlm, dansa. Jag kan avsölja att jag är en man, don't get too excited. Simone lärde mig även vad vissa knappar på min kamera gjorde, har hur många funktioner som helst och använder nog inte ens hälften av dem. Sedan åt vi firre, Lisa fick ben i sin och kommer aldrig mer tycka om fisk säger hon. Jag tror att hon kommer glömma bort det och nästa fisk hon äter kommer hon att sluka i ett. Efter det letade jag och Lisa efter fjällenresor, vi blev så sugna. Hittade en hel del med bra priser. Mitt i allt letande dök Fredrik upp och pratade om hans resa i Sydafrika. En lång mattelektion senare och jag kände att jag började förstå logaritmer, nästan, lite i alla fall. Efter matten blev jag intervjuad för att få delta på Emax 2010. Det verkade kul. När jag kom hem gick jag till Ica och hämtade mina skor som kommit, de var för stora, såklart. Men Kasper tyckte det såg bra ut i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0