/18.26/


Jag vet att man inte ska sparka på någon som ligger ner, men det var precis vad vi gjorde idag. Vi sparkade, hoppade och sågade ihjäl vår monter tills den endast bestod av mindre bitar. Men den jävlades med oss ändå och skulle väga ton den biten vi var tvugna att bära den. Skönt att bli av med den, trots det att den vad jävligt snygg. Hur har jag tillbringat de senaste två timmarna då? Jag har varit en duktig syster och dotter. Hämtade min bror på dagis, tog en genväg i 1 m snö till Hemköp vilket Kasper tyckte var JÄTTEKUL och köpte pasta och bacon. Och sedan dess har jag stått framför spisen och gjorde ett försök på pasta carbonara ala Catti. Förutom det att jag gjorde mer än dubbelt så mycket pasta som behövdes, att allt trängdes i en kastrull och blev bränt, så blev det jäkligt gott ändå, och himla mkt (slängde såklart den äckliga brända pastan). När mamma kom hem satt vi alla barn runt bordet och åt och hon blev glad, harald låg i sängen och var sjuk. Nu ska jag försöka fortsätta vara duktig och plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0