let's go

Idag kom jag tidigt till skolan, känns bra att vara i skolan varje dag nu bara för att man vet att man snart kommer att lämna stället för gott. Sedan gick jag och Matthias ner på stan en stund, för att sedan möta en stor bunt av klassen för lunch och sedan glass på Halvars. Efter spårvagn med Lisa och Lisa, wuuuu, och sedan lite häng hos min syster. När jag kom hem pluggade jag lite spanska och matte, matte eftersom att jag har min MVG-prövning imorgon. Så nära alltid, men denna gång hoppas jag att jag lyckas, trots att jag knappt hunnit plugga nåt. Sedan kom min morbror hit från Polen, och det har blitt att ta igen lite. Nu är mina väskor packade, och redo att flytta in på hotellet "Lovisas place" där jag ska spendera kommande vecka med ytterligare tre gäster. Det kommer nog bli superkul tror jag! Let's go, imorn sätter vi på oss mössorna!


Kommentarer
Postat av: anne

Hoppas ni får en riktigt rolig och härlig resa!



Sköt om dig och de andra! :)

2010-06-18 @ 16:45:16
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0