at jumbo hostel, day 1


Nu har resan börjat. Första stoppet blev "Jumbo hostel", vårt övernattningsställe för natten. Vi bor i ett flygplan som är iordninggjort vilket är lite häftigt. Här är vårt lilla, men mysiga rum. Dagen har främst spenderats i tre olika bussar, och det tog nästan dubbelt så lång tid än vad det borde tack vare alla köer här i sthlm, hur många åker egentligen hit för att kolla på kronprinsessans bröllop? Många tydligen. Dagen avslutades på Mcdonalds, där jag äntligen fick min efterlängtade hamburgare. Imorgon är det tidig uppstigning som gäller, klockan 06.50 lyfter planet. Sedan mellanlandar vi i Paris, och vi hoppas på att få se en skymt av eiffeltornet! Därefter kommer det att bli en sen ankomst till NY. I can't wait!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Goddag! ^^ Jag tänkte att jag skulle lägga in en liten beställning hos dig ifall ni skulle strosa runt i närheten av en Abercrombie&Fitch affär. Det är nämligen så att jag är i behov av deras signatur-cologne (killparfym) som heter Fierce, som självklart bara finns i deras butiker... (-.- haha) så om det inte är för krångligt eller så, så skulle det vara JÄTTESNÄLLT om du kunde ta med en hem så får du pengarna nästa gång du kommer till Stigomta? :D



Ha det så bra! ^^



PS. Om det är olika storlekar... ta den största ^^ DS.

PS2. Den är lite dyr... så om det behövs att du får pengar i förskott så kanske det går att ordna :) DS2.

2010-06-18 @ 23:16:25
URL: http://katrin.blogg.se/
Postat av: anne

Behöver du pengarna så maila M ditt kontonummer! Eller kanske ligger Ma eller Ha ute med det så gör vi det när ni kommer hem?



Annars är det nog tidig eftermiddag när ni anländer in the Big Apple! Man brukar ju landa ungefär samma tid på dagen som man lämnar Europa! :)

2010-06-19 @ 09:31:59
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0