sunset

Idag kom min familj hem från USA och jag måste säga att det är skönt att ha dem hemma igen. Efter jobbet var jag och min syster snälla tjejorna och lagade tacos som vi sedan åt. När jag var i affären och skulle köpa köttfärs så tyckte jag att 1 kg såg för fjuttigt ut så jag köpte 2.2 kg. Jag var visst inte så bra på att uppskatta det, så nu har vi köttfärs för imorgon också! Mamma somnade i kökssoffan innan maten var serverad och Harald somnade på stolen när han ätit upp maten haha. Mysigt. Kasper var pigg som vanligt så vi gick ut och åt glass till efterrätt och lekte i lekparken! Nu ser vi på Stuart little och äter ostbågar, kinderägg och chips. Mumma. Nu tänkte jag att jag kunde visa några mer bilder från NY på mig och min syster från när vi var i Hamptons.



Kommentarer
Postat av: anne

Underbara bilder!



Låt dem sova, håll koll på Kasper bara! :)

2010-07-18 @ 22:19:09
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0