inspiration

Idag är jag ledig och det är jag glad för. Skulle nog vara helt genomsvett om jag jobbade i denna hetta, vilket jag gjort de senaste dagarna. Idag har jag städat huset inför familjens hemkomst och så har jag....... packat upp min resväska, en vecka för sent. Ikväll kommer Lisa och Lovisa hit, så då slipper jag vara ensam. Tycker inte om att vara ensam i vårt hus som brukar vara överfullt i vanliga fall, så jag är glad att Patricja sover hemma inatt med. Den här sommaren bestämde jag mig för att bli författare (höhö), jag har teman på hur jag vill skriva och idag har jag försökt börja skriva på min bok. Det gick dock inte så bra, behöver lite inspiration, så nu ska jag äta nudlar och läsa!


Kommentarer
Postat av: anne

Du vet väl att författarskap är 10 % inspiration och 90 % transpiration!?!



Det är bara att placera rumpan på stolen och börja jobba!



Sv. Jodu, detta blir mina 15 minuter!!!

2010-07-13 @ 14:44:23
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0