:)

Från sambo, till ensam, till att bo med min syster, till ensam igen, nej, det ville jag inte. Så igår kväll efter att jag slutat jobbet, slängt i mig mat, letat efter mammas dumma postit-lappar så satt jag i bilen påväg mot Stigtomta för att tillbringa lite tid där. Jag anlände vid 23-tiden, vi såg film och sedan var tanken att sova. Matthias sov, det gjorde inte jag. Varför? Min näsa var täppt och jag kunde inte andas, halsen var torr av att andas genom munnen, myggen surrade i örat på mig, det var otroligt varmt så jag höll mig så långt borta från Matthias som möjligt. Det var hemskt, jag fick gå upp och gå flertalet gånger för att kunna andas, mindre charmiga ljud ska jag visst också ha gjort under natten.
Idag har jag och Matthias badat i Stigtomtasjön, eller badat och badat. Vi är badkrukor båda två, så det tar ungefär en timme för oss att gå i vattnet, mig kan man nog förväxla med en tant. Ett snabbt dopp och sedan upp igen för att värma sig i solen. Väl hemma igen så somnade jag och fick igen lite sömn som jag missat under natten! Matthias lämnade mig under kvällen, men det gjorde inte mycket för jag hade trevligt ändå! :)
Jag strosandes på New Yorks gator!

Kommentarer
Postat av: matt

söt bild på dig:) Vi får köpa massa nässprej idag så du slutar ha alla dina besvär;) puss

2010-07-16 @ 11:51:55
Postat av: anne

Jag har länkat till din blogg! :)

2010-07-18 @ 13:35:01
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: matt

familjen berndt (losers) är dina största beundrare! Var vänlig och lägg upp fler inlägg;)

2010-07-18 @ 19:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0