deadmeat

Idag har jag slitit på jobbet, och sedan har jag och min sambo lagat mat, det jag gör bäst, korvstroganoff för andra gången haha. Sedan gick jag och Lisa på en lång promenad för att sedan sitta framför tvn och glo på den tråkiga VM-finalen i fotboll. Vi väntade mest på att den skulle ta slut så att vi kunde åka och bada. Vid 23.15, äntligen, for jag, Lisa, Matthias, Felix och Axel till Klarsjön för ett nattdopp. Tydligen var vi inte där själva, och efter två skrik är jag säker på att polisen kunde ha dykit upp där när som helst för att rädda oss! Nu ska jag och Matthias se på southpark, sedan sova. Jobb imorn igen. Pussss


Kommentarer
Postat av: Catti

Du är söt och din korv-stroganoff är ganska bra!;)

2010-07-12 @ 12:07:42
URL: http://actti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0