when life is a bitter pill to swallow



Sommaren 07

Efter en natt med mardrömmar vaknar man för att gå till bussen med snö upp till knäna. På bussen smälter snön och man känner sig lite lagom blöt väl framme i skolan. SYO kommer till skolan och ger mig ångest för framtiden. Efter skolan går jag till stan för att upptäcka att tröjan som jag spanat in är sönder. Hem igen och tjuvlyssna på samtal på bussen, kliva av och gå i 2 m snö hem. Är snäll och ska skotta tomten, men självklart är skottskyffeln borta. Gå i 2 meter snö med TERMOBYXOR för att hitta den i förrådet..inte där heller. Spanar in grannens skyffel..*tänker lömskt*, men tar istället fram en kvast och sopar bort snön med alla mina krafter istället. Väl inne i varma stugan förbereder jag bullbakning, jästen är slut. Life is goood! 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

ÅHHHHH BULLAR?!

2010-01-28 @ 21:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0