saving memories on movie


Helgen har varit otroligt mysig. Fredagen tillbringades i Lisas mormors lägenhet tillsammans med alla mina favoriter, tacosen, nötterna, chipsen, tvn och så mina vänner såklart! Jag har bestämt mig för att filma vissa händelser det sista halvåret kvar i skolan, och det roar sig några av vännerna sig med genom att ständigt filma FJORTISvideoinlägg. Ja, så vill vissa se tillbaka på vår ungdom, haha. Jag tycker bättre om att filma glada stunder, men de raderade fjortisbloggaren LisaLingblom för att få plats med hennes videoinlägg, överdrivet sminkad, foundation på läpparna och med pushup såklart! När jag upptäckte det ringde jag ett mycket argt samtal.


Kommentarer
Postat av: ester

den här bilden är verkligen jättesnygg, så du vet! :D

2010-01-25 @ 21:30:45
URL: http://esni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0