Chapter one

Ett nytt år, och med det kommer också ett nytt hopp. Ett hopp om att året ska bli det bästa någonsin. Nu börjar man planera för året, planer som oftast inte blir av men som skapar lite hopp. Jag har dock bestämt mig för att uppfylla mina drömmar för detta år, ja, det ska jag.

Dröm ett: Resa. I sommar, då vill jag iväg till nått varmt. En roadtrip-resa med tjejerna är även inbokat då körkorten rullar in nu.

Dröm två: Money. För att resa behöver man pengar, och jag ska bli miljonär. Det stämmer, minst en trisslott i månaden ska jag köpa. Tror ni turen är med mig? ;)

Dröm tre: Efter allt resande behövs även en framtid. Vad ska jag göra? Det ska jag komma fram till det här året. Kanske börjar jag inte plugga på en gång, utan istället gör andra saker som kan hjälpa mig att bestämma vilket spår här i livet jag vill inrikta mig på.

Dröm fyra: Jag ska få fint hår. Har varit slarvig med mitt hår och därav blir resultatet givetvis att det blir slitet. Men nu har jag bestämt mig för att få långt och fräsch hår till sommaren.

Dröm fem: Kärlek. Massa kärlek. Det ska bli ett glädjefyllt år med vänner, pojkvän och familj.

<3

Det här borde jag väl klara av!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja det är lite jobbigt, men det kommer säkert gå hur bra som helst när det väl gäller! :)



Vad kul att du tycker om den! :) tja, jag tycker det är svårt och förklara hur jag gör. jag fixar lite och så på redigera stilmallen! jag kan inte så mycket om sådant. mina headers fixar jag på scrapblog.com!

2010-01-06 @ 23:55:35
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: ester

sv: ska försöka hjälpa dej så gott jag kan. kommer inte ihåg 100 hur jag gjorde men jag troor att det var:



#content {

overflow: hidden;

width: 852px;



så.... alltså att width:en gör så det blir brett..

hoppas det funkar :D

2010-01-11 @ 16:25:41
URL: http://esni.blogg.se/
Postat av: ester

haha, vetu vad. nu ljög jag för dej!



du måste ändra:



#wrapper {

text-align: left;

width: 1050px;



så den width:en blir större och sen



#content {

overflow: hidden;

width: 852px;



så den blir bredare och sen sidomenyns width om du vill.



kom ihåg att ladda upp header bilden i typ 1000 (om du vill ha bloggen i 1000 bred) om du vill att den ska passa ^^



nu ska det funka hoppas jag. det är ju bara att testa sej fram med sifforna så det passar :)



om jag har förklarat alldeles för dåligt (som jag brukar) kan du bara kika in på

http://www.designadinblogg.se/2009/march/andra-bredd-pa-din-blogg.asp

där står det också. lycka till :)

2010-01-11 @ 16:38:12
URL: http://esni.blogg.se/
Postat av: Katrin

re: hehe tack så mycket ^^

jaaa de växer verkligen sjukt fort! vilket är askul ^^

2010-01-15 @ 15:48:45
URL: http://katrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0