yesterday/today


Igår shakade vi rumpa på Otten. När jag och Lisa tröttnat begav vi oss mot donken, utsvultna och med värkande fötter. Vi kom dit och det var stängt, det var onsdag, vi var arga. Vi kom hem till Lisas lägenhet och rotade igenom frysen, vi lyckades hitta bullar, potatisbullar och mackor. Mackorna åt jag med hemlagad jordgubbssylt by LiLi. Sedan somnade vi gott, i alla fall Lisa, vi pratar, jag säger något, SNARK är det nästa man hör. Så intressant var jag! Lite senare joinade Lisa J oss och kröp ner i sängen. Li frös och blev lite väl närgången för att stjäla min värme. Idag gick jag upp tidigt och gick till skolan. Där väntade mina spanskakollegor och vi började morgonen med fika. Sedan filmade vi några scener till vår teater och åt slutligen på Hot Spicy. Jag var tant och hade grått hår. Det är som att ha krita i håret, nu ska jag gå och se om jag lyckas få bort det med en dusch, för ikväll ska jag på bio och då vill jag inte se ut som en ful gammal gumma.


Kommentarer
Postat av: beundrare

ASSNYGG tjej till höger! Önskar att jag kunde sett dig skaka rumpa;)<3

2010-02-25 @ 20:05:30
Postat av: Anonym

M är redo för studenten nu! Nästan iaf....:)

2010-02-25 @ 22:18:22
Postat av: anne

Det var jag..

2010-02-25 @ 22:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0