/wake up/


Idag vaknade jag två gånger inom loppet av 5 minuter. Det började med att jag vaknade och steg upp ur sängen, reste mig lite för snabbt och det blev svart för ögonen som det kan bli. Skillnaden denna gång var att det inte försvann, utan nästa gång jag "vaknade" låg jag på marken, med huvudet under min skrivbordstol, världens smärta i nacken och tänker vad fan gör jag här? Det var underligt då jag inte vet hur jag slog i nacken, jag föll tydligen framåt då skrivbordstolen är framför mig, men hur tusan får jag då ont i nacken? Tåls att tänka på, det måste ha sett roligt ut i alla fall! Nu tycker jag fortfarande lite synd om mig själv och min nacke som fortfarande värker. Blir nog sängen hela kvällen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0