tsunami

En mindre bra morgon. Vaknade av att ha överlevt två tsunamivågar, blev körd till något slags fängelse där jag skulle bli barnarbetare men undkom och dog istället på den tredje tsunamivågen som kom. Jag återuppstod dock sedan hemma i Sverige. Jag lyckades inte rädda kattungarna och valparna i bilen. Idag hostar jag och har ont i halsen, tror det beror på allt kallt vatten jag blev utsatt för i min dröm. Om några timmar kommer Matthias hem till mig, då har jag planerat ett äventyr.

Igår var jag, Michael, Oscar och Harald på bio. Dem hade inte sett Avatar så jag såg den igen, lika bra för det. Harald skulle låta hela tiden "Hjälp", "Woooow", "HAHAHAHAHAHA" så ibland var jag tvungen att säga åt honom att knipa igen.


Kommentarer
Postat av: patricja

haha jag kan se framför mig hur harald sa det där, så typiskt harald..haha :P:P:P haha du mobbade mig för att jag sa att jag ville va en avatar, men du går och ser den två gånger; vem är egentligen då nördigast syrran? ;D hihi

2010-02-26 @ 12:00:42
Postat av: anne

...låt Harald vara....Klart han får låta!

2010-02-26 @ 19:18:25
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0