tjen-is



Det här mina vänner var inte igår, eller det var igår för ca 6 år sedan. Sista lägret tillsammans med klassen i tjen, vår sista chans till att vara så barsliga som vi visste att vi var. Vi älskade att leka modeller, och när jag ser på våra "modellbilder" idag skrattar jag. Gud vad vi var söta. Kolla exempelvis bild 3,4,5,8. Jag lovar, jag har en hel del som är värre. Paddelbilden glömmer man aldrig! Jag minns att jag sov i tältet en natt själv, mina vänner frös så de gick och ville sova i hyddorna vid brasan, men jag var fast besluten att sova kvar eftersom det var första gången jag tältade, haha. Så första gången jag tältade, så gjorde jag det ensam i ett tält mitt ute i skogen!


Kommentarer
Postat av: anne

En tjej (tant????) på jobbet är intresserad av nitarmbanden, jag gav henne länk till hemsidan! :)

2010-02-18 @ 21:17:51
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anne

Jepp! :)



Den ska visst över på minnespinne först!!!

2010-02-20 @ 15:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0