stupido

När jag äntligen fått tillbaka min dator upptäcks ett fel som de gjort under reperationen av den, jag blev så arg, och givetvis sa dem att de var tvugna att skicka tillbaka den på repeation igen. Så nu är jag datorlös igen, men man börjar vänja sig vid det efter alla dessa gånger. Nu sitter jag vid mammas dator och är stressad och trött av alla tråkiga skolarbeten som ligger i högar. Jag hoppas mest på att min "whitesuperman" ska komma in i mitt rum och rädda mig från det! Kom igen "whitesuperman", you can do it.


Kommentarer
Postat av: patricja

men gud vad irriterande. vad arg jag skulle va. Bad du inte om en ny dator, för den har gått sönder jätte många ggr ju.

2010-02-03 @ 20:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0