spain 08/



Feeder - Feeling a moment

Spanienfilmen må vara raderad, men jag har allt kvar i minnet ändå. Amandas första flygresa. Hetta. Missa tåget och skylla ifrån sig. Vifta med vår Sverige-flagga. "Grisen ska dö" . La playa. "Hej bloggen", "Du kan ju inte säga hej bloggen", "Men Frida sa det". Hålla varandra i handen och springa i vattnet. Lisas och Cathrines sandkrig. Lisas och Cathrines sandslott. Lisa förvandlar Cathrine till en gravid sjöjungfru. The secret-Sova över partaj sista natten. Chokladmunkar till frukost. Dansa på torget i Barcelona till deras gatumusik. Dansa med en utklädd tjockis. Lämna min väska med ALLT i oövervakad mitt på stan. "BARCAAAA". Amandas och Beas kyckling. "Fem av fem toasters". Patrik får tuggummi på rumpan. "I like big butts/Big girls you are beautiful". Mamma gillar/Pappa gillar. Byta kuddar. Kalla nätter. Tysta leken på tunnelbanan. Lura Amanda att hon har en snorgubbe i näsan. Chips till maten. Galen liten kille tar Lisa på rumpan i poolen. Spela handboll. Köpa dunkar med vatten. Ostbågar utan smak.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snor både bild och text från dig! hoppas det är lugnt, annars får du säga till.

gud vad jag saknar det, vad roligt vi hade tillsammans! Puss maria

2010-02-14 @ 21:21:35
Postat av: Anonym

blev bara bilden ;) puss igen från maria

2010-02-14 @ 21:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0