yes!


Videon för Vagabonds vår/sommar kollektion. I LOVE IT med stora bokstäver.

Finns så himla mycket fint nu till våren, jag verkligen kämpar för att hålla kvar pengarna i plånkan. Idag var jag nära på att köpa ett par jättefina färgglada klackskor på rean, det kändes mer okej, men det gjorde jag inte! Gick och provade byxor istället, självklart sitter de bra, som de aldrig gör annars. Det är som att Gud vill att jag ska vara fattig, men nej, jag avstod, i alla fall idag. För övrigt var jag och Lovisa på museum idag och kollade en utställning. Vi blev lite besvikna, så vi återvände till den stora hissen med sittplatser, tv och klämrisk och gick vidare mot stan och gjorde lite företagsärenden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0