matthias säger att jag hostar som en mes


Denna helg hade jag planerat en bunt med saker som jag och Matthias skulle göra, men ingen av mina idéer verkställdes då annat alltid kom ivägen. Jag har dessutom lyckats bli sjuk och min röst låter numera som att den tillhör en gubbes. Det är fint. Igår åkte jag, Matthias och Kasper till fix. Vi köpte lördagsgodis och hyrde en massa filmer. Jag valde en rolig film, Kasper en barnfilm, och Matthias en zombiefilm, trots att han vet att jag bara somnar till sådana, kanske hans mening? ;) Resterande dag/kväll tillbringade vi framför tvn, och jag somnade gott i Matthias famn till zombiefilmen. Nu ska jag klia min hals med chips och ta det lugnt. See you.


Kommentarer
Postat av: beundrare

chips är inte nyttigt!

2010-02-28 @ 14:04:31
Postat av: macheese

älskar dig!

2010-03-01 @ 19:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0