push it


Idag har jag träningsvärk i hela kroppen, armarna, magen, rumpan och benen. Har inte rört mig så mycket det senaste halvåret mot vad jag brukar och självklart får man då träningsvärk genom att spela bowling och dansa. Haha, så otränad har jag nog aldrig varit. Vill verkligen börja träna men vet inte vad. Inte handboll eller fotboll. Dansa skulle vara så himla häftigt men jag känner mig lite för gammal för det. Gymma är tråkigt. Simma är tungt. Typ aerobics skulle vara kul. Friskis och svettis blir det haha. Nae, jag får fundera på det. Idag ska jag plugga och baka något om jag hinner.


Mando diao - God knows
Denna låt gick på repeat när jag var ute och sprang i mina hurtiga dagar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

thanks a lot:) cool bild!

2010-02-07 @ 18:46:17
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0